MediaWatch

Premiere for dansk web-TV

På sigt er det hensigten, at stationen skal sende programmer til flere europæiske lande.

ScoopStation vurderer, at det markedsmæssige potentiale er stort i disse år. Scoopstation, der er skabt af reklamebureauet Ravn & Rønne In2Media, regner med at ca. 60 procent af programmerne vil være dansk, og de sidste 40 procent vil være programmer, der handler om emner, der har interesse i flere lande.

- Vi er ydmyge mennesker. Vi er godt klar over, at mange Internelselskaber ikke klarer skærene i disse dage. Men vi tror på, at hvis man får sit forretningsmodel til at fungere indenfor sit eget lokal område, så kan man også med succes bygge videre på den i udlandet. Jeg tror, at en af de fejl flere Internetfirmaer har begået er, at de fra starten af har slået sig stort op, og fra starten af ville være tilstede i 15-20 lande indenfor et halvt år. Det nummer laver vi ikke, siger administrerende direktør Michael Meister fra ScoopStation til MediaWatch.

Det er hensigten, at der hver dag vil komme nye udsendelser, og ScoopStation regner med snart at kunne tilbyde daglige nyheder. Michael Meister regner med, at ca. 60 procent af udsendelser vil være danske udsendelser.

Adresse på Den nye TV-station er: www.scoopstation.com

Mere fra MediaWatch

Eventchef på Gyldendal stopper

Efter knap fire år på forlaget, hvor hun har arbejdet for at åbne Gyldendal mere op for læserne, har eventchef fået nyt job.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs