Premiere for dansk web-TV

MediaWatch

På sigt er det hensigten, at stationen skal sende programmer til flere europæiske lande.

ScoopStation vurderer, at det markedsmæssige potentiale er stort i disse år. Scoopstation, der er skabt af reklamebureauet Ravn & Rønne In2Media, regner med at ca. 60 procent af programmerne vil være dansk, og de sidste 40 procent vil være programmer, der handler om emner, der har interesse i flere lande.

- Vi er ydmyge mennesker. Vi er godt klar over, at mange Internelselskaber ikke klarer skærene i disse dage. Men vi tror på, at hvis man får sit forretningsmodel til at fungere indenfor sit eget lokal område, så kan man også med succes bygge videre på den i udlandet. Jeg tror, at en af de fejl flere Internetfirmaer har begået er, at de fra starten af har slået sig stort op, og fra starten af ville være tilstede i 15-20 lande indenfor et halvt år. Det nummer laver vi ikke, siger administrerende direktør Michael Meister fra ScoopStation til MediaWatch.

Det er hensigten, at der hver dag vil komme nye udsendelser, og ScoopStation regner med snart at kunne tilbyde daglige nyheder. Michael Meister regner med, at ca. 60 procent af udsendelser vil være danske udsendelser.

Adresse på Den nye TV-station er: www.scoopstation.com

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også