MediaWatch

Bonnier satser på Internet i Danmark

Bonnier er i gang med at forberede et hemmeligt og meget ambitiøst projekt, som et led i den svenske mediekoncerns nye Internet-strategi. Allede nu søger selskabet en række nye danske medarbejdere, som kan bidrage til opbygningen af et meget ambitiøst Net-sted med journalistisk indhold, skriver Berlingske Tidende.

Ifølge salgsdirektør Søren Hyldgaard fra Bonnier Publications, der er ansvarshavende for den danske del af projektet, er der tale om nye Internet-produkter, som ikke blot ligger i forlængelse af selskabets eksisterende Internet-engagementer, men derudover vil Hyldgaard ikke udtale sig nærmere førend om et par uger. Bonnier ejer blandt andet danske Dagbladet Børsen.

Ifølge de mange stillingsopslag, hvor der blandt andet søges en chefredaktør, journalister og teknikere, skal det nye Internet-sted udvikles og styres fra Danmark, og Bonnier har høje ambitioner om, at webstedet vil blive et af de førende websites indenfor selskabets kerneområder.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs