MediaWatch

Kundeorienteret bank-portal

På Deutsche Bank’s nye portal, moneyshelf.com, kan privatpersoner og virksomheder tilpasse skærmbilledet, så de har adgang til netop de forretninger indenfor for eksempel bank, giro, realkredit og forsikring, som passer til den enkeltes behov, skriver Børsen. Og der bliver mulighed for at sammenligne priser bankerne imellem.

Moneyshelf.com repræsenterer en mindre revolution indenfor bankdrift på Internettet. Flere af Deutsche Bank’s konkurrenter er i gang med at udvikle lignende portaler, men der er tale om portaler, som ikke giver adgang til konkurrerende finansielle institutioner.

Deutsche Bank planlægger at stille Internet-portalen moneyshelf til rådighed for samarbejdspartnere i andre lande. Herunder vil den spanske sparekasse La Caixa lancere en spansksproget udgave af portalen.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Foreløbig kulmination på "grønlandssagen", Sjællandske køber op, sunde producentbundlinjer og TV 2 Play når nye kundehøjder. Mediebranchen har ikke ligget på den lade side i sommervarmen - få overblikket med ugens overflyvning.

Facebook lancerer podcast-funktion

Podcastproducenter får en ny kanal at nå potentielle lyttere på, når den sociale medieplatform i næste uge introducerer en særskilt podcast-funktion.

Seneste nyt

Se flere jobs