MediaWatch

IBM satser på Euro Net Generationen

Ifølge Martin Harvey chef for kommunikation, salg og distribution i Europa, Mellemøsten og Afrika er hovedformålet med IBM's nye koncept, at nedsætte den tid der traditionelt går fra selve opstarten af en virksomhed, til det punkt hvor profitten er en realitet, således IDG.

Målgruppen er nystartede Internetvirksomheder fra The European Net Generation, og konceptet, som skal skabe den fornødne interesse, består i forretningsmæssig konsulentbistand, outsourcing og sikkerhedsvurdering.

Derudover har man allieret sig med applikationsselskabet Hostlogic for således, at kunne tilbyde virksomhederne en basisform for deres automatiserede forretningsprocesser. Denne service vil være gratis i op til 6 måneder.

IBM har udover det nye koncept også åbnet et e-business center i franske Montpellier, hvor softwareudbydere har mulighed for at demonstrere deres produkter med henblik på et fremtidigt samarbejde med selskabet.

Mere fra MediaWatch

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs