IBM satser på Euro Net Generationen

MediaWatch

Ifølge Martin Harvey chef for kommunikation, salg og distribution i Europa, Mellemøsten og Afrika er hovedformålet med IBM's nye koncept, at nedsætte den tid der traditionelt går fra selve opstarten af en virksomhed, til det punkt hvor profitten er en realitet, således IDG.

Målgruppen er nystartede Internetvirksomheder fra The European Net Generation, og konceptet, som skal skabe den fornødne interesse, består i forretningsmæssig konsulentbistand, outsourcing og sikkerhedsvurdering.

Derudover har man allieret sig med applikationsselskabet Hostlogic for således, at kunne tilbyde virksomhederne en basisform for deres automatiserede forretningsprocesser. Denne service vil være gratis i op til 6 måneder.

IBM har udover det nye koncept også åbnet et e-business center i franske Montpellier, hvor softwareudbydere har mulighed for at demonstrere deres produkter med henblik på et fremtidigt samarbejde med selskabet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også