Rejsefeber og EM på nettet

MediaWatch

Det giver trafik på de relevante sites, og blandt de kommercielle danske sites udviste rejsefeber.dk i uge 24 den største procentvise fremgang med en stigning på hele 26,7% i forhold til ugen før. Ellers er EM i fodbold med til at give trafik på Jyllands-Posten, Ekstra Bladet og TV 2 - henholdsvis det største dagblad, den største tabloidavis og den største TV-station. Og dermed er der leveret endnu et bevis på de "gamle" mediers styrker.

Blandt de sites med tilbagegang findes SOL.dk og Sportal.dk, som begge viser en negativ tendens efter flere uger med stigninger. For begge er der dog sandsynligvis tale om naturlige korrektioner efter en længere periode med markante markedsføringskampagner, men alligevel interessant at Sportal.dk falder midt under EM i fodbold. Blandt taberne findes også TV3, som sikkert lider under ikke at have nogen fodbold at vise.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også