MediaWatch

Microsoft afviser investeringsplaner

Microsoft har andre steder i verden gået ind og investeret massivt i Internet- og bredbåndsudviklingen for at stimulere processen, så kunderne kan købe flere Microsoft-produkter. Det har man blandt andet gjort gennem investeringer i Japanske Titus og USA's MediaOne, men det er ikke nødvendigt i Danmark, hvor udviklingen i forvejen er sund og fornyende, skriver Børsen.

Udviklingen fremmes i øjeblikket af de store Internet-udbydere, som netop har introduceret attraktive bredbånds-tilbud, til forskellige fastpriser ud fra liniernes kapacitet.

Mere fra MediaWatch

Podimo-partnerskab åbner dør til podcastmarkedet for Drive

En aftale om undersøgende journalistiske podcastserier til Podimo er første skridt mod en egentlig lydafdeling i produktionsselskabet Drive, der hidtil kun har lavet tv. Broadcasterne efterspørger i højere grad lydkompetencer, lyder det fra producent.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs