MediaWatch

Bureau nedtoner forventninger

Den fjerde 100% landsdækkende radiostation går tilsyneladende til DR, da kravene præcist er defineret i retning af en kanal som ligner det nuværende P1, og dermed næppe er særlig kommercielt interessant for mange annoncører.

Den femte kanal kan, når der er fundet en afklaring omkring frekvenser, startdato og ejerskab, blive interessant, men her er der mange usikkerhedsmomenter.

End ikke Telestyrelsen ved, hvornår og hvordan en femte radiokanal vil kunne etableres. Det er bureauets vurdering, at de nye radiostationer under alle omstændigheder får det svært i konkurrence med andre kommercielle aktører, og at det nævnte indtjeningspotentiale på 250 mill. for en P4 er stærkt overdrevet.

Læs hele artiklen.

Mere fra MediaWatch

DR og TV 2 slår sig sammen om partilederdebat

De to public service-stationer har besluttet at samsende én relativt lang debat mellem de mange politiske partiledere frem for at skulle lave en hver. Beslutningen handler bl.a. om logistik, lyder det.

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs