MCI ekspanderer i Danmark

MediaWatch

MCI WorldCom’s satsninger i Danmark er en del af en global oprustning i 65 lande indenfor teleydelser til erhvervslivet. I Danmark skal der investeres i selskabets højhastighedsnetværk og de tekniske faciliteter, og ambitionen er at nå op på at få 10 procent af alle erhvervskunder, skriver Berlingske Tidende.

Et af motiverne med de danske investeringer er at stå bedre i konkurrencen, når Telestyrelsen udbyder de nye UMTS-licenser til den næste generation af mobiltelefoni i Danmark.

I dag er MCI WorldCom kun repræsenteret på erhvervskunde-markedet i Danmark, men selskabets danske administrerende direktør, René Buch, vil overfor Berlingske Tidende ikke udelukke, at man i fremtiden også vil satse på privatkunde-markedet, eventuelt i forbindelse med erhvervelsen af en UMTS-licens.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også