MediaWatch

Myter om annoncering på web

”Mange taler om web-banneres endeligt, men det er en myte. Som repræsentant for et bureau, der håndterer de førende dotcom-virksomheder i Europa kan jeg kun sige, at bannere løser så absolut deres del af kommunikationopgaven ved på en yderst omkostningseffektiv måde at skaffe kvalificeret trafik til websites”, skriver Pernille Simmelkiær, TMP.

Læs hele artiklen.

PS: I den trykte udgave af InetWatch er Pernille Simmelkiærs virksomhed angivet med forkert navn. Artiklens forfatter har ikke skiftet arbejdsplads og vi beklager fejlen.

Mere fra MediaWatch

Tidligere Loud-direktør lancerer nyhedspodcast

Pengene til lanceringen af projektet er de tre måneders løn, som Rasmus Mark Pedersen fik efter at være blevet fyret fra det tidligere Radio Loud. Om et halvt år skal podcasten have økonomi til at ansætte flere medarbejdere.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs