MediaWatch

Myter om annoncering på web

”Mange taler om web-banneres endeligt, men det er en myte. Som repræsentant for et bureau, der håndterer de førende dotcom-virksomheder i Europa kan jeg kun sige, at bannere løser så absolut deres del af kommunikationopgaven ved på en yderst omkostningseffektiv måde at skaffe kvalificeret trafik til websites”, skriver Pernille Simmelkiær, TMP.

Læs hele artiklen.

PS: I den trykte udgave af InetWatch er Pernille Simmelkiærs virksomhed angivet med forkert navn. Artiklens forfatter har ikke skiftet arbejdsplads og vi beklager fejlen.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs