Fona skaber Internet-butik

MediaWatch

Fona har i længere tid eksperimenteret med Internettets muligheder for at markedsføre og sælge musikprodukter, men nu udvides den 700 varenumre beskedne hjemmeside til en ambitiøs web-butik med 12.000 varenumre, skriver Børsen.

Fonas administrerende direktør Frank Henriksen har store forventninger til e-butikken. Fona står fra starten stærk i konkurrencen med blandt andet Boxman, da forbrugerelektronikkæden har eget kendt mærke, lager- og distributionssystem. Det gør blandt andet, at Fona vil kunne love, at varerne leveres indenfor 24 timer (de mest kendte titler) og uden forsendelse. Hos Boxman tager det flere dage at levere en vare.

Direktøren er så begejstret for konceptet, at Fona godt vil kunne finde på at eksportere det, udtaler han. På et senere tid udvides produktporteføljen i webbutikken til også at omfatte forbrugerelektronik.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også