Mobilix planlægger børsnotering

MediaWatch

Mobilix kom ud af regnskabsåret 1999 med et rundt underskud på én milliard kroner. Ifølge administrerende direktør Monique Moullé-Zetterström er det ikke mere en ventet, og fordelt på teleselskabets 450.000 kunder, svarer det kun til 2.260 kroner i tab per kunde, skriver Berlingske Tidende.

Det er prisen for at erobre kunder fra konkurrenterne og skabe en så stærk kundebase. Direktøren understreger, at en del af pengene er brugt i forbindelse med de massive investeringer i anlæg og organisation.

Børsnoteringen af Mobilix var oprindeligt planlagt til at finde sted om tre år, men det kan meget vil også blive tidligere, udtaler Monique Moullé-Zetterström. Personligt vurderer hun Mobilix til at være omkring 20 milliarder kroner værd.

Læs også pressemeddelelsen her.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også