MediaWatch

TVs effekt falder

Bedre spots er den eneste vej frem for annoncører, som ikke blot vil betale for mere reklametid, mener man hos analyseinstituttet Millward Brown Denmark, ifølge Børsen.

Antallet af samlede TV-reklameeksponeringer er øget fra 510.000 TRP i 1994 til 734.000 TRP i 1999, viser en analyse fra bureauet Mindshare. Millward Brown konkluderer, at med en så voldsom stigning af antallet af udsendte reklamefilm, kan seerne i ringere grad huske den enkelte.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs