MediaWatch

Visionik bydes velkommen af agency.com

Over 200 mødte op til receptionen i London for at få en forsmag på, hvad fremtidens interaktive TV-marked havde at byde på, skriver Børsen.

Visionik, der skifter navn til agency.com, skal fremover stå for alt udvikling indenfor interaktivt TV, fra hovedkontoret i København. Målet er at vokse til 100 ansatte, hvilke bliver omkring en fordobling i forhold til sidste år. Tilsammen har agency.com omkring 1.000 ansatte verden over.

En undersøgelse fra Jupiter Communications vurderer at interaktivt TV i 2004 på verdensplan vil omsætte for 75 milliarder kroner. Omkring 60 procent af omsætningen kommer til at stamme fra e-commerce, mens de resterende vil komme fra annoncer.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs