MediaWatch

Web-annoncører kaster sig over Superbowl

Det er ifølge USA Today kommet frem, at et dusin af ca. 30 annoncører alle markedsføre "punktum. com" adresser under en eller anden form, og det har skabt kolde fødder.

Angeltips.com, som er et site hvor investorer kan finde sammen, besluttede at vente på sidelinien og bruge mediainvesteringen senere på året. Andre punktkum.com virksomheder er kommet i tvivl om det er 2-3 millioner dollars værd at købe 30 sek., når web-annoncørerne står i kø i finalen. Tvivlen skal også ses i lyset af, at aggressive TV-kampagner for e-julehandel i december ikke skabte den web-trafik, som man håbede.

Mere fra MediaWatch

Filmskolens nye rektor: Meget af konflikten er løst

Meget af den konflikt, der var årsag til problemerne på Den Danske Filmskole er allerede løst, lyder det fra skolens kommende rektor, Tine Fischer, der samtidig ser det som afgørende at skolen åbner sig mere for omverden.

Briefing: Ugen i mediebranchen

Jysk Fynske Medier investerer i lokaljournalistiske satsninger, kulturminister opfordrer til at slå koldt vand i blodet, når det gælder udsigten til forhandlinger om et nyt medieforlig, og regnskabstal var der fra bl.a. JP/Politikens Hus, Zetland og A4 Medier. Kom med på rundtur i ugen i mediebranchen.

Seneste nyt

Se flere jobs