MediaWatch

Web-annoncører kaster sig over Superbowl

Det er ifølge USA Today kommet frem, at et dusin af ca. 30 annoncører alle markedsføre "punktum. com" adresser under en eller anden form, og det har skabt kolde fødder.

Angeltips.com, som er et site hvor investorer kan finde sammen, besluttede at vente på sidelinien og bruge mediainvesteringen senere på året. Andre punktkum.com virksomheder er kommet i tvivl om det er 2-3 millioner dollars værd at købe 30 sek., når web-annoncørerne står i kø i finalen. Tvivlen skal også ses i lyset af, at aggressive TV-kampagner for e-julehandel i december ikke skabte den web-trafik, som man håbede.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Udsigt til et smalt medieforlig, en ny fiktionsstrategi fra DR, friske tal fra Jysk Fynske Medier og Information, et vaklende flertal for kulturmoms, Heartbeats mister sin direktør, og en statslig styrelse beskyldes for ulovlig deling af artikler. Få et overblik over Mediedanmark med ugens briefing.

Overblik: Sådan er medieaftalerne landet siden 2000

Hvert andet medieforlig siden 2000 har – i grove træk – haft bred politisk opbakning, mens den anden halvdel af forligene er indgået med smalt flertal. Her får du overblik over, hvordan de seneste årtiers forlig er landet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs