MediaWatch

Web-annoncører kaster sig over Superbowl

Det er ifølge USA Today kommet frem, at et dusin af ca. 30 annoncører alle markedsføre "punktum. com" adresser under en eller anden form, og det har skabt kolde fødder.

Angeltips.com, som er et site hvor investorer kan finde sammen, besluttede at vente på sidelinien og bruge mediainvesteringen senere på året. Andre punktkum.com virksomheder er kommet i tvivl om det er 2-3 millioner dollars værd at købe 30 sek., når web-annoncørerne står i kø i finalen. Tvivlen skal også ses i lyset af, at aggressive TV-kampagner for e-julehandel i december ikke skabte den web-trafik, som man håbede.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs