TV2 i offensiv
Fra 1. januar introduceres rabatter, der belønner kunder der lægger en større andel af kampagnerne på TV 2, skriver Berlingske Tidende. Samtidig satser TV2 mere målrettet på at levere de 15-50 årige, som annoncemarkedet efterspørger.
En del af Watch Medier
Fra 1. januar introduceres rabatter, der belønner kunder der lægger en større andel af kampagnerne på TV 2, skriver Berlingske Tidende. Samtidig satser TV2 mere målrettet på at levere de 15-50 årige, som annoncemarkedet efterspørger.
Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.
Ledende producer til TV 2 Fyn
TV 2 søger velskrivende digital journalist
Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef
Publiceringsredaktør til DRTV
Redaktionschef til DR Syd
Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn
DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney
Life science journalist
Ledende producer til TV 2 Fyn
TV 2 søger velskrivende digital journalist
Fagbladet Folkeskolen søger ambitiøs kommerciel chef
Publiceringsredaktør til DRTV
Redaktionschef til DR Syd
Producer med lyst til digital udvikling søges til TV 2 Fyn
DR Nyheder søger fem tværmedielle reportere til ny redaktion i Sydney
Life science journalist
Microsoft er i gang med at udfase Internet Explorer – det er vi derfor også.
Vi anbefaler en af følgende browsere for en bedre oplevelse. Klik på et af ikonerne for at downloade en ny browser.
Med venlig hilsen,
MediaWatch