MediaWatch

TV3 og 3+ fastholder formularen

Netop Robinson Ekspeditionen og fodbolddækning på TV3 og 3+ har skabt stigende interesse for programudbuddet på de to kanaler, og søsterkanalerne ser derfor ingen grund til at ændre på programstrategien ved indgangen til år 2000.

I 1999 øgede TV3 og søsterkanalen 3+ ifølge Berlingske Tidende deres seerandel fra 14 til 17 procent i gruppen af danskere mellem 15-50 år. Derfor går det også godt for TV-kanalernes reklameomsætning, der ifølge en pressemeddelelse er vokset med omkring 35 procent.

Mere fra MediaWatch

Heartbeats udpeger ny ledelse efter Le Gammeltofts exit

Adm. direktør og stifter af Heartbeats forlod medieselskabet i sidste uge. Finansdirektør i Aller Media bliver midlertidig direktør i selskabet, mens Heartbeats’ chefredaktør, vicedirektør og kommerciel direktør skal stå for at videreudvikle mediebrandet.

Medieklummen: Det smalle forlig er en plet på en ny ministers cv

Moderniseringen af Public Service Puljen og lukning af 24syv vil give et ”klatvist støttecirkus”, og kulturbidraget skulle have været klappet af med OECD, inden det blev en del af aftalen. Ugens klummeskribent kalder den nye medieaftale en plet på Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensens cv.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs