MediaWatch

Nyt mediabureau skærper konkurrencen

Det betyder, at den tidligere mediaservicefunktion, Leo Burnett Media, nu bliver en selvstændig forretningsenhed med speciale i strategisk mediarådgivning og -indkøb samt brugen af alternative media. Det nye mediabureau skærper konkurrencen på mediamarkedet, hvor der i dag er i omegnen af ni aktører. Og det er ikke mindre end et par uger siden, at der blev dannet et andet nyt mediabureau, Mindshare.

Mere fra MediaWatch

Mediekommentator kalder medieforlig en "lappeløsning"

Endnu en smal medieaftale er landet, uden der bliver foretaget markante ændringer af rammerne for de danske medier, som medievirksomheder kan slå sig på, lyder vurderingen fra mediekommentatorer. De store ændringer er udsat med en lang række udvalg og undersøgelser, og spørgsmålet er, hvor mange af regeringens mål, der reelt kan føres ud i livet.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs