MediaWatch

TV2’s bestyrelse siger ja til satellitkanal

Den nye kanal skal fortrinsvis henvende sig til den yngre del af publikum, hvor TV2 i forvejen står forholdsvis svagt. Dermed er der lagt op til hård konkurrence med de to øvrige satellit-baserede danske kanaler, TV3 og TvDanmark, som begge også satser stærkt på de yngre segmenter.

TV2 budgetterer med at den ny kanal vil komme til at koste omkring 200 millioner kroner om året. Beløbet vil i givet fald skulle finansieres delvis ved reklameindtægter, skriver Politiken.

Mere fra MediaWatch

DR og TV 2 slår sig sammen om partilederdebat

De to public service-stationer har besluttet at samsende én relativt lang debat mellem de mange politiske partiledere frem for at skulle lave en hver. Beslutningen handler bl.a. om logistik, lyder det.

Med ny rabatordning vil Politiken nå de unge

Den klassiske Politiken-læser er allerede dækket ind med Politiken Plus-rabatordningen, lyder det fra forretningsudvikleren bag nyt alternativ. Formålet bag Minus-løsningen er en kombination af kundepleje og -fastholdelse.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs