MediaWatch

NAB 1999 en øjeåbner af format

Forbrugerne er for alvor ved at tage digitalt tv til sig og det sætte sig for alvor spor på årets udstilling. At digital tv nu endelig slår igennem på konsument markedet, skyldes først og fremmest internettets succes over de sidste 4 år. Forbrugerne har nu fået færten af, at informationer og underholdning kan leveres på det tidspunkt der passer den enkelte forbruger bedst. Denne forbruger bekvemmelighed er et af Internettets største succes parametre og sådan vil de fleste forbrugere også gerne se TV. Luk op for udsendelserne og yndlingsfilmen lige præcist når det passer ind i familiens rytme – og en mulighed som f.eks at kunne pause TV-Avisen, når man lige skal ud og forrette sin nødtørst er også en bekvemmelighed der tiltaler de fleste. Og sådan kommer digitalt forbruger Tv til at fungere over de næste år.

Mere fra MediaWatch

Rørbye Rønn afliver spekulation om store biograffilm på DRTV

Maria Rørbye Rønn glæder sig over, at politikerne letter på detailstyringen af public service-stationen og giver DR en større fleksibilitet til at kunne omstille sig digitalt. Men hun afviser, det vil ændre i konkurrencesituationen i forhold til private medier.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs