NAB 1999 en øjeåbner af format

MediaWatch

Forbrugerne er for alvor ved at tage digitalt tv til sig og det sætte sig for alvor spor på årets udstilling. At digital tv nu endelig slår igennem på konsument markedet, skyldes først og fremmest internettets succes over de sidste 4 år. Forbrugerne har nu fået færten af, at informationer og underholdning kan leveres på det tidspunkt der passer den enkelte forbruger bedst. Denne forbruger bekvemmelighed er et af Internettets største succes parametre og sådan vil de fleste forbrugere også gerne se TV. Luk op for udsendelserne og yndlingsfilmen lige præcist når det passer ind i familiens rytme – og en mulighed som f.eks at kunne pause TV-Avisen, når man lige skal ud og forrette sin nødtørst er også en bekvemmelighed der tiltaler de fleste. Og sådan kommer digitalt forbruger Tv til at fungere over de næste år.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også