MediaWatch

Fodbolddækning ændrer målsætning

"Det er en time tidligere end i efteråret, hvor TV3 netop havde overtaget rettighederne til Superligaen, og dengang var meldingen, at ""Onside"" skulle være et ægte fodbold-program, men i kampen om seerne har TV3 erkendt, at der skal mere til for hente seere på det tidspunkt. TV3s sportschef, Jørgen Madsen, tør ikke gætte på, hvor mange TV-seere, der vil vælge søndagens kamp, men håber på, at 70-80.00 i gennemsnit vil se de direkte kamp, mens omkring 180.00 vil se ""Onside"". Det svarer omtrent til seertallene fra efteråret."

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs