TV3 har allerede måttet svare igen med en tilsvarende marts-kampagne. Med kun hinanden at kæmpe mod og med skrabede budgetter fra annoncørerne regner hverken TV-stationer eller mediabureauer med, at der kan skabes nogen videre vækst i 1999. Alligevel nævner de, at der måske kan findes lommer med vækst. Internet og samspillet mellem TV/Internet er målet for TV3s danske direktør Christian Samsø. Mens TV 2 Reklames direktør Henrik Dyring nærmest får dollartegn i øjnene, når han taler om det marked for stillingsannoncer på trekvart milliard kroner, som han gerne vil have fat i fra dagbladene.
Mere fra MediaWatch
Radio- og podcastplatforme håber på mere fair konkurrence med ny støttemodel
Public Service Puljen og Innovationspuljen bliver åbnet for, at der kan søges støtte til lyd - og det er et vigtigt skridt, lyder det fra en række lydproducenter. Mens Podimo ”helt sikkert” vil søge, afventer Radio ABC og Zetland de endelige støttekriterier. Egmont ser nyt forretningspotentiale i aftalen.