MediaWatch

Tele Danmark største TV-annoncør

"Det er sket samtidig med, at konkurrencen på telemarkedet er øget betydeligt. Både Telia og Mobilix kom ind på det danske mobiltelfon-marked i 1998, og Telia har lagt hårdt ud mod deres ""1010""-reklamer på TV2 og ligger med et forbrug på 50 mio. kr. på en sjette plads. Det er derfor heller ikke overraskende, at det i 1998 blev telebranchen, der som branche brugte flest penge på TV-reklamer -i alt 480 mio. kr. Det er 100 mio. kr. mere end i 1997."

Mere fra MediaWatch

Heartbeats udpeger ny ledelse efter Le Gammeltofts exit

Adm. direktør og stifter af Heartbeats forlod medieselskabet i sidste uge. Finansdirektør i Aller Media bliver midlertidig direktør i selskabet, mens Heartbeats’ chefredaktør, vicedirektør og kommerciel direktør skal stå for at videreudvikle mediebrandet.

Medieklummen: Det smalle forlig er en plet på en ny ministers cv

Moderniseringen af Public Service Puljen og lukning af 24syv vil give et ”klatvist støttecirkus”, og kulturbidraget skulle have været klappet af med OECD, inden det blev en del af aftalen. Ugens klummeskribent kalder den nye medieaftale en plet på Kulturminister Ane Halsboe-Jørgensens cv.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs