MediaWatch

Network fundament bygges i Århus

De tre kommercielle lokalradioer på kanal 1, Radio Colombo, Århus Nærradio og Radio 1'eren vil fra 1. februar give sig til kende i æteren under varemærket The Voice. De tre lokalradioer og deres fælles reklamesalgsafdeling, Radio Reklame A/S, har netop indgået en samarbejdsaftale med Nordisk Radioreklame, der råder over varemærket The Voice. Udadtil vil lytterne fremover komme til at opfatte de tre lokalradioer som én The Voice-station. Man vil dog stadig af hensyn til lovgivningen på lokalradio-området også give sig til kende som Århus Nærradio, Radio Colombo og Radio 1'eren. Man håber, at samarbejdet med The Voice vil styrke de tre lokalradioer i konkurrencen med Østjyllands Radio og andre store radioer som Radio ABC i Randers og Radio Viborg. - Aftalen med The Voice er en vigtig brik i bestræbelserne på at styrke lokalradioen i Århus. Mange annoncører kender navnet The Voice, og vi forventer, at brugen af navnet vil medføre øget omsætning, siger Inge Bach.

Mere fra MediaWatch

Aller Media-topchef om nedlæggelse af printmagasin til unge: "Tiden er moden"

Næste år ville ”Vi Unge” som printmagasin være fyldt 60 år. Men fra årsskiftet er den trykte version af magasinet til teenagepiger fortid. Topchef i Aller Media kalder det en ”meget logisk beslutning” og forklarer samtidig, hvad der ligger bag en række andre, større ændringer i Aller Medias redaktionelle setup.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs