Network fundament bygges i Århus

MediaWatch

De tre kommercielle lokalradioer på kanal 1, Radio Colombo, Århus Nærradio og Radio 1'eren vil fra 1. februar give sig til kende i æteren under varemærket The Voice. De tre lokalradioer og deres fælles reklamesalgsafdeling, Radio Reklame A/S, har netop indgået en samarbejdsaftale med Nordisk Radioreklame, der råder over varemærket The Voice. Udadtil vil lytterne fremover komme til at opfatte de tre lokalradioer som én The Voice-station. Man vil dog stadig af hensyn til lovgivningen på lokalradio-området også give sig til kende som Århus Nærradio, Radio Colombo og Radio 1'eren. Man håber, at samarbejdet med The Voice vil styrke de tre lokalradioer i konkurrencen med Østjyllands Radio og andre store radioer som Radio ABC i Randers og Radio Viborg. - Aftalen med The Voice er en vigtig brik i bestræbelserne på at styrke lokalradioen i Århus. Mange annoncører kender navnet The Voice, og vi forventer, at brugen af navnet vil medføre øget omsætning, siger Inge Bach.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også