Spansk barnemad

MediaWatch

Det er lykkedes Nordisk Film & TV at sælge konceptet "Barnemad" - eller "Easy Peasy", som det hedder på internationalt - til en gruppe spanske regionalstationer. En hjemmemarkedspremiere synes også at ligge i kortene. Det er det spanske produktionsselskab Backstage, der har købt konceptet, og som skal producere 13 shows til hver af de tre spanske stationer.

Nordisk Film & TV sender en producer til Spanien for at søsætte produktionen, og Backstage har simpelthen lejet hele dekorationen, som nu er kørt sydpå. Hvor længe dekorationen får lov til at nyde sol og varme, er et spørgsmål. Det forlyder nemlig, at en skandinavisk broadcaster også endelig har købt konceptet og vil søsætte "Barnemad" over for de danske seere.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også