MediaWatch

Færre annoncerer på TV

Antallet af spots vist på TV2, Tv3 og TvDanmark er reduceret 15% i de første 6 måneder af 1998, sammenlignet med 1997. Samtidig brugte 422 virksomheder TV som medie mod 545 i første halvår 1997. En reklamebureauprojektleder mener, at årsagen er, at reklamen på Tv ikke spændende mere, og at mængden er steget voldsomt. TV er oppe på 18% af mediaforbruget og det er masimum. I stedet vil pengene gå til butikkerne og internettet, mener reklamebureaudirektør.

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Salg af Chapter, sparerunde hos Sjællandske, nyt fra magasinbranchen samt forhandlinger i produktionsbranchen er blandt de større sager, der rullede ind i ugens løb i Mediedanmark. Få et overblik med denne uges briefing.

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs