Frank Underwood er nøglen til succes

Denne uges sæsonpremiere på Netflix-serien ’House of Cards’ viser, at brugerne gerne vil betale for kvalitet og eksklusivitet. Og det bør inspirere i Danmark, skriver Jakob Høyer, direktør i LEAD
Jakob Høyer, direktør for public relations i LEAD Agency

Fra på fredag vil Kevin Spacey – alias den kyniske Washington-politiker Frank Underwood – præsentere en ny sæson af den politiske dramaserie ’House of Cards’. Han vil se direkte ind i kameraet på sin karakteristiske måde med sit kølige smil. Det intense blik vil være forbeholdt Netflix-abonnenter – og vil utvivlsomt øge Netflix’ omsætning med store millionbeløb verden over.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også