Drop slagsmål mellem marketing og kommunikation

Virksomheder prioriterer salg og marketing over kommunikation og public relations. Det kan skade virksomhedens integritet og troværdighed, advarer Jakob Høyer, direktør i LEAD, i debatindlæg.
Jakob Høyer, direktør i LEAD.

De fleste, der har arbejdet i større virksomheder, kender den endeløse fejde mellem Marketing og Kommunikation – som hund og kat i metaforens værste udgave:

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også