Når Facebook fordummer debatten

For mange digitale nyhedsmedier er det tæt ved umuligt at kvalificere debatten - især med Facebook som motor, skriver David Beckmann.
David Beckmann, New Media Consulting

Jeg er en af de helt store fortalere for Facebook. Det er intet mindre end genialt og har åbnet hidtil usete måder at kommunikere på for almindelige borgere. Det samme gælder virksomheder, der har fået en ny distribution at markedsføre sig i. Alt det ved vi – intet nyt der.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også