Anders Krab-Johansen så aldrig et kommercielt potentiale i 24syv

Ejer af selskabet bag radio 24syv, mener, man er lykkes med at bevise, det er muligt at lave god taleradio på en anden måde end DR. Men det var aldrig muligt at skabe kommerciel succes med 24syv.
"Formålet for Berlingske Media har været at bevise, at vi for et langt mindre beløb, end DR får og bruger på P1, kan lave kvalitetstaleradio," siger Anders Krab-Johansen om at bliver hovedejer af kanalen, der i dag hedder 24syv. | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix
"Formålet for Berlingske Media har været at bevise, at vi for et langt mindre beløb, end DR får og bruger på P1, kan lave kvalitetstaleradio," siger Anders Krab-Johansen om at bliver hovedejer af kanalen, der i dag hedder 24syv. | Foto: Mads Nissen/Ritzau Scanpix

To gange har Anders Krab-Johansen nu stået med en radiokanal med public service-kroner i ryggen under afvikling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også