Ny mediepolitisk chef vil have fat i små og mellemstore medievirksomheder

Når Lars Werge i slutningen af maj tiltræder i erhvervsorganisationen Dansk Erhverv, ser han det som en af sine kerneopgaver at få små og mellemstore medievirksomheder som medlemmer.
Lars Werge. | Foto: Andreas Haubjerg/Ritzau Scanpix
Lars Werge. | Foto: Andreas Haubjerg/Ritzau Scanpix

Når den tidligere formand for Dansk Journalistforbund og nuværende direktør for brancheforeningen Danske Biografer, Lars Werge, begynder i sin nye stilling som mediepolitisk chef i Dansk Erhverv, ser han det som en af sine kerneopgaver at hverve flere medlemmer. Det fortæller Lars Werge i et interview med Altinget.

"En del af opgaven er at se på, hvordan vi får gjort Dansk Erhverv interessant for små og mellemstore medievirksomheder," siger han i interviewet.

Lars Werge tilføjer over for Altinget, at Danske Medier og Dansk Industri også repræsenterer medievirksomheder, og at det er et konkurrencepræget marked inden for organisationsverdenen.

Lars Werge tiltræder sin nye stilling til maj.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også