Forlag stempler ind i mediepolitisk debat: "Vi har ikke lyst til bare at sidde med hænderne i skødet"

Udviklingen på mediemarkedet giver flere og flere overlap til forlagsmarkedet, og det får Danske Forlag til at spille ind med et mediepolitisk oplæg, der især skal tilgodese bogbranchen på to områder.
Foto: PR/Danske Forlag
Foto: PR/Danske Forlag

Organisationen Danske Forlag plejer ikke at blande sig og komme med opfordringer til politikerne, når skyerne forud for et nyt medieforlig trækker sig sammen og indvarsler invitation til forhandlingsbordet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også