MediaWatch

Dansk Erhverv vil have DR's brug af platforme som Youtube på bordet i medieforhandlinger

Flere penge og nye vilkår for Public Service Puljen, digital momsfritagelse til flere og rammer for DR's brug af platforme som Youtube er blandt anbefalinger til en ny medieaftale, Dansk Erhverv nu spiller ind med.

Foto: PR/Dansk Erhverv

Der er endnu ikke gjort anslag til for alvor at tage hul på forhandlingerne om en ny medieaftale, selvom kulturminister Joy Mogensen (S) har varslet, et forlig gerne skal være landet, inden vi skriver 2022.

Ikke desto mindre er der gang i gryden op til sommerferien, hvor flere organisationer og foreninger har spillet ud med deres ønsker. Dansk Erhverv er i denne uge fulgt trop med et større udspil til justering af mediebranchens rammevilkår.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Top 20: OL-håndbold og sejlsport trak flest seere

TV 2's nye underholdningsprogram "Først og sidst" tabte sin førerposition fra forrige uge til en række OL-opgør, som skubbede andre formater ned af listen. OL stod for 12 af 20 udsendelser i Kantar Gallups liste over sidste uges 20 mest sete liveprogrammer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs