MediaWatch

Danske Medier vil øremærke 140 millioner til regionalmedier i nyt medieudspil

Flere krav til techkoncerner, støtte til lyd, omfordeling af mediestøtten og en ny millionpulje til digital udvikling af lokale og regionale medier hører til de centrale punkter i Danske Mediers udspil til mediepolitikerne.

Den digitale udvikling af lokale og regionale medier har bruf for en kontant saltvandsindsprøjtning, mener Danske Medier med formand og adm. dir. for Jysk Fynske Medier, Jesper Rosener i spidsen | Foto: Joachim Ladefoged

Læs artiklen gratis

Registrer med din E-mail.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Børsen undersøger mulig coronasnyd i egne rækker, lovforslag om ændring i ophavsretten debatteres og der er landet et væld af rapporter om mediers vilkår. Få overblik over ugens vigtigste begivenheder i Mediedanmark her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs