MediaWatch

Mediebidrag fra techselskaber og mere til lokalmedier: Her er DJ's mediepolitiske indspark

En ny medieaftale skal prioritere public service, lokalmedier og iværksættermedier, mener Dansk Journalistforbund, der også retter fokus mod techselskabers bidrag og ansvar. Kulturminister bakker op om flere takter i oplægget.

Foto: Jacob Nielsen

Mere til lokale og regionale medier og public service, kortere snor i techkoncerner og støtte til flere typer af medieprojekter.

Sådan lyder nogle af de mediepolitiske ambitioner i et udspil fra Dansk Journalistforbund.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

TV 2 fortsætter reklamevækst - millionforlig kapper af overskud

Ny tocifret vækst i reklamesalget er med til at sende TV 2's omsætning over 2,5 mia. kr. efter tredje kvartal. Øgede omkostninger og trecifret millionerstatning til Discovery sænker bundlinjen. "Det går godt for TV 2, men udfordringsbilledet er det samme," siger finansdirektør.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs