Da coronakrisen ramte Danmark, satte én topchef sig på toppen af mediebilledet
![Administrerende direktør i Salling Group, Per Bank (tv). | Foto: Niels Hougaard/Ritzau Scanpix](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article12277523.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20180607-110059-6-1920x1079we.jpg)
Da coronakrisen i marts for alvor ramte Danmark, oplevede danske virksomheder – store som små – at forudsætningerne for deres forretning på få dage ændrede sig fundamentalt. Med ét var fyringsrunder, hjælpepakker og krisehåndtering en central del af hverdagen.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dansk Erhverv har vundet terræn på DI under coronakrisen
For abonnenter