MediaWatch

Forbrugerråd: Tilbudsaviser bør være et tilvalg

Frem for at man som forbruger automatisk modtager reklamer, bør ordningen gøres til en aktiv tilvalgsordning, lyder det fra Forbrugerrådet Tænk

Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix

Som systemet er skruet sammen i dag, skal man som forbruger være tilmeldt en særlig "nej tak"-ordning, hvis man ønsker ikke at modtage reklamer i sin postkasse. Det er en bureaukratisk og ulogisk ordning, lyder det fra Forbrugerrådet Tænks formand, Anja Philip, i et debatindlæg i Børsen.

I stedet bør processen vendes på hovedet og gøres til en "ja tak"-ordning.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Briefing: Ugen i mediebranchen

Ny Zetland-chefredaktør, redning af radiokanaler og Radio Loud 2.0 har været ingredienserne i denne uges mediegryderet. Få stillet sulten med vores sammenkog af de vigtigste historier i denne briefing.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs