Mindre partier vil møde vælgerne i stedet for at lave store kampagner

Folketingsvalg: Alternativet prioriterer at bruge penge på at drive partiet frem for at lave kampagner. Enhedslisten holder debatmøder, og også De Radikale og Nye Borgerlige vil fokusere mere på aktiviteter end på traditionel annoncering i den forestående valgkamp.
Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
Foto: Philip Davali/Ritzau Scanpix
PIA OSBÆCK, FREELANCEJOURNALIST

Mens flere af de store partier vil bruge tv-reklamer på streamingtjenester som TV 2 og NENT og samtidig fastholde deres investeringer i det traditionelle outdoor-medie, går de mindre partier andre veje for at præge vælgerne op til det kommende folketingsvalg, der skal afholdes senest den 17. juni 2019.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også