MediaWatch

Sådan klarede medierne sig i global aktienedtur

Februar har indtil videre budt på turbulens på alverdens aktiemarkeder. MediaWatch giver her et overblik over, hvordan udvalgte medieaktier har klaret sig i nedturen.

Foto: Richard Drew/AP/Polfoto

Der har været dømt blodbad på de globale aktiemarkeder den seneste uges tid. Dårlige nøgletal fra USA og Kina fik kurserne til at rasle ned på børserne verden over med frygt for en global recession til følge.

Ser man på udvalgte børsnoterede medievirksomheder rundt om i verden, tegner der sig et blandet billede af, hvordan medierne klarede sig gennem turbulensen. MediaWatch har set på kursudviklingen i løbet af februar til og med i går, tirsdag.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Nent tager navneskifte til Viaplay

Nordic Entertainment Group hedder fremover Viaplay Group. Det skal sende klart signal om, at medieselskabet har fokus skåret knivskarpt mod streamingfremtiden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs