Venture-penge vælter ned over medie-startups

De amerikanske venture-firmaer tror på digitale medieopkomlinges fremtid. Sidste år smed de adskillige mia. kroner efter selskaber som Vox og Buzzfeed - og den helt store venture-magnet Vice.

[fakta]Digitale medier skal nok blive en god forretning. Det synes at være holdningen blandt mange amerikanske venturekapitalister. I hvert fald steg antallet af mio. dollars investeret i digitale medier med 145 pct. ifølge CB Insights, der leverer analyseværktøjer på ventureområdet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også