Læsertal: Magasiner lander blødt i andet halvår

Over en bred kamp begrænser magasinerne læserfaldet i 2. halvår 2014. Dog svigter læserne et af Bonniers største magasiner, mens Egmont har haft held med at vinde læsere på to titler om samme emne.

Læserne er stadig ganske trofaste over for de glittede sider, viser de seneste læsertal fra TNS Gallup for 2. halvår 2014.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også