Twitter sluger bureau for sociale stjerner

For en anslået pris på lidt under 200 mio. kroner overtager Twitter opstartsvirksomheden ’Niche’, der kobler stjerner på sociale medier sammen med annoncører.
Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv
Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv

Twitter tager nu kontrol over et bureau, der har kapitaliseret på de brugere, der i tiltagende grad er i stand til at tjene penge ved at reklamere for produkter på sociale medier. Det skriver Recode.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også