MediaWatch

Twitter sluger bureau for sociale stjerner

For en anslået pris på lidt under 200 mio. kroner overtager Twitter opstartsvirksomheden ’Niche’, der kobler stjerner på sociale medier sammen med annoncører.

Foto: Soeren Stache/AP/Polfoto/Arkiv

Twitter tager nu kontrol over et bureau, der har kapitaliseret på de brugere, der i tiltagende grad er i stand til at tjene penge ved at reklamere for produkter på sociale medier. Det skriver Recode.

Niche har ifølge dem selv lidt under 7.000 online-stjerner i folden, der tilsammen har en række adskillige hundrede mio. følgere. Tidligere har Niche hentet 4 mio. dollars i en finansieringsrunde. Niche har ifølge bureauets hjemmeside bl.a. koblet brands som Coca-Cola, BMW og NFL op med deres klienter.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs