
Der er for tiden gang i tegnebøgerne rundt omkring for at få del i flere af den digitale mediebranches helt store darlings.
Etablerede mediekoncerner smider derfor i disse dage flere penge efter medier som Mashable og Business Insider. Timer Warner-koncernens investeringsgren Time Warner Investments har derfor sat sig i spidsen for Mashables seneste investeringsrunde, hvor mediet, der startede med at skrive om sociale medier og tech, men siden har udvidet til bl.a. at dække internationale konflikter, har rejst 17 mio. dollars (ca. 111,5 mio. kr.). Pengene skal ifølge mediet bl.a. gå til 100 nye ansatte, investeringer i web-tv samt videreudvikling af app’en Velocity.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app