Infomedia henter ny direktør hos digitalt bureau

Selskabet har i år oplevet en række udskiftninger i ledelsen og henter nu partner hos In2Media ind som ny adm. direktør.

1. januar bliver partner og CSO i det digitale bureau In2Media, Thomas Vejlemand,  ny adm. direktør for Infomedia. Det skriver Infomedia i en pressemeddelelse.

Medieovervågningsvirksomheden, der er i fællesskab er ejet af Berlingske Media og JP/Politikens Hus i fællesskab. Senest har Thomas Vejlemand desuden været adm. direktør i In2Medias teknologiselskab Insilico og har desuden en fortid som adm. direktør i det digitale bureau Creunas danske afdeling, PriceWaterhouseCoopers og Deloitte Consulting.

"Jeg er sikker på, at Infomedia i Thomas Vejlemand får en meget stærk ledelseskraft i forhold til både at udvikle forretningen, til at afkode kundernes behov og til at sørge for, at vi også teknologisk får flyttet os i den rigtige retning. Jeg glæder mig til samarbejdet med en direktør, som jeg er sikker på kan give ny inspiration til virksomheden og medarbejderne," siger Infomedias bestyrelsesformand Lisbeth Knudsen i meddelelsen.

Thomas Vejlemand afløser Tim Wolff Jacobsen, der stoppede tidligere på året. Senere sagde Infomedia også farvel til IT- og økonomidirektørerne.

Med Thomas Vejlemand har Infomedia dermed fået den IT-profil til posten, som Lisbeth Knudsen efterlyste tidligere på året.

Den nye adm. direktør skal navigere i et marked med øget konkurrence fra konkurrenter som Meltwater og Retriever, der også har vist sig i Infomedias regnskaber, hvor brutteresultatet i 2013 faldt fra 89 mio. kr. til 86 mio. kr. og resultatet efter skat dalede fra 7,7 til 6,6 mio. kr.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også