SBS overtager radiosalg for Fynskes Klubben

SBS Discoverys salgsnetværk skal fremover varetage salget af nationale radiokampagner for Fynske Mediers radiostation Klubben.

Fra 1. januar indgår SBS Discovery og Fynske Medier alliance om, at nationale radiokampagner fremover skal ske gennem SBS’ salgsnetværk. Det skriver SBS Discovery i en pressemeddelelse.

”Som den største udbyder af nationale radiokampagner er det vigtigt for os at stå stærkt i alle dele af landet. Vi har i mange år selv været godt repræsenteret med vores egne brands på Fyn, men med det nye samarbejde med Klubben har vi en ugentlig dækning på hele 65% på Fyn. Det er vigtigt i vores konkurrence med andre mediegrupper,” siger adm. direktør i SBS Discovery Radio, Jim Receveur, i meddelelsen.

Foruden SBS Discoverys egne radiostationer har salgsnetværk foruden Fynske Medier partnerskaber med en række andre regionale radiostationer VLR, Radio ANR, Radio Skala, Radio ABC og Radio Viborg.

Siden 1. august har Fynske Medier samtidig solgt SBS Discoverys lokale radiospots på Fyn.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også