Læsertal: Magasin-højdespringere lander igen

Væksten flader ud for Egmont og JSL i de nye læsertal for 2. og 3. kvartal, mens de største magasinudgivere, Aller og Bonnier, ser tilbagegang det seneste halvår.

Egmont og JSL Publications, som nordjyske købte ved årsskiftet, står stadig solidt blandt læserne af printmagasiner, hvor de to huses magasiner i 2. og 3. kvartal i snit gik henholdsvis 3,1 og 6,19 pct. frem. Men væksten er taget af i forhold til den fremgang på 11 pct., de begge nåede i TNS Gallups læsertal for årets første seks måneder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også