MediaWatch

Ekstra Bladet retter antennen mod radio

Ekstra Bladet har registreret domænerne ebradio.dk og ekstrabladetradio.dk. Poul Madsen vil ikke afvise, at Ekstra Bladet på sigt skal lave radio.

Foto: Rasmus Flindt Pedersen/Polfoto/Arkiv

Ekstra Bladet overvejer øjensynligt mulighederne for at udvide forretningen med radio. Den 29. oktober registrede Ekstra Bladet såldes de to domæner ebradio.dk og ekstrabladetradio.dk.

Adm. direktør og chefredaktør, Poul Madsen, vil dog ikke fortælle, hvad der præcist ligger bag købet af de to domæner.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Den Uafhængige venter øget vækst i 2022 med dyrere abonnement

Radiostationen, der gik i luften i 2020, lagde 20 kr. til abonnementsprisen i marts, hvilket har fået nogle af de betalende lyttere til at falde fra. Medlemstallet ventes dog at vokse og omsætningen stige i indeværende år, vurderer strategichef Kasper Saugmann.

Briefing: Ugen i mediebranchen

B.T. lukker printavisen, cityredaktionerne nedlægges og chefredaktør Jonas Kuld Rathje stopper, Bog & Idé barsler med streamingtjeneste, og DR gentænker kulturdækningen. Det har været en travl uge i Mediedanmark, men du får overblikket over de vigtigste historier lige her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

MediaWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs