JP indgår samarbejde med Endomondo

Jyllands-Posten vil over den kommende tid udrulle en række samarbejder med eksterne aktører, der målretter sig alternative tilbud til læserne. Først skal abonnenterne have løbeskoene frem.
Foto: Casper Dalhoff, Jyllands-Posten
Foto: Casper Dalhoff, Jyllands-Posten

Abonnenter på Jyllands-Posten kan fremover supplere avislæsningen og nyhedsformen med sved på panden.

Et nyt samarbejde mellem avisen og løbeapp-tjenesten Endomono betyder, at avislæserne for 24 måneders gratis afgang til premium udgaven af appen. Det oplyser avisen i en pressemeddelelse.

Her fremgår det også, at samarbejdet er en del af en "løbende" proces, hvor abonnenterne kan forvente flere lignende aftaler i fremtiden.

”Jyllands-Posten skal først og fremmest øge kundetilfredsheden omkring vores egne produkter, og det gør vi ved kontinuerligt at arbejde med vores kundeservice, kundedialog og produktudbud. Vi ser det dog også en som en interessant mulighed, via relevante samarbejdspartnere, at skabe yderligere abonnementsværdi for vores kunder ved at tilbyde relevante tjenester som en del af Jyllands-Postens abonnementsunivers”, siger bladsalgschef Jacob Schmidt i meddelelsen

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også