MediaWatch

Global: Yahoo viser nyhedsmuskler

Amerikansk sæsonpremiere på det britiske tv-drama Downtown Abbey blev gigant-succes, The Guardian blokeret i Kina, og Yahoo løfter sløret for, hvad oprustningen på medieindhold munder ud i.

Yahoo viser nyhedsmuskler

På forbrugerelektronikmessen CES, der netop nu løber af stabelen i Las Vegas, kunne Yahoo i går løfte noget af sløret for, hvad selskabets satsning på onlineindhold skal munde ud i. Yahoo, der blandt andet har hentet værtsikonet Katie Couric, er klar med satsningerne Yahoo Tech og Yahoo Food og flere er på vej, skriver USA Today. Derudover kunne Yahoo præsentere app’en Yahoo News Digest, der to gange om dagen skal præsentere og opsummere øjeblikkets ti vigtigste historier. App’en står på skuldrene af opkøbet af Summly, som Yahoo sidste år købte for 30 mio. dollars af den dengang kun 17-årige iværksætter Nick D’Aloisio.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs