MediaWatch

Tidl. JP/Pol-chef skal sælge hipsterbiblen Vice

Vice Denmark ansætter ny salgschef, der har en fortid hos både JP/Politiken og Berlingske Media.

Den unge rebel Vice får rutinerede kræfter til at styrke sin danske organisation.

Vice Media Denmark udvider medie- og salgsfunktionen ved at ansætte Brian Rasmussen som ny chef for produktudvikling og salg, skriver mediegruppen i en pressemeddelelse.

Brian Rasmussen har 13 års erfaring i mediebranchen, hvor han senest har været client director i det digitale markedsføringsbureau Adprofit. Før det har han tidligere desuden arbejdet med digitalt salg hos JP/Politikens Hus, Berlingske Media og Eniro.

“Vice er interessant på grund af målgruppen, som repræsenterer ’First Movers’ og ’Influencers’. Mediehuset henvender sig til dem, som tegner samtidens og fremtidens adfærd, hvor indholdet deles på målgruppens relevante og sociale platforme,” siger Brian Rasmussen i pressemeddelelsen.

DR viser Vice News

"Hipsterbiblen" Vice vil være voksen

Global: Svensk "magasin-Spotify" lancerer i USA

Global: Yahoo hyrer amerikansk værtsikon

Mere fra MediaWatch

Financial Times opruster i USA

Det britiske erhvervsmedie vil fiske flere amerikanske læsere og etablerer nye redaktioner i Houston og Hollywood, der skal styrke dækningen af to erhvervssektorer.

Læs også

Relaterede

Trial banner

Seneste nyt

Se flere jobs