Global: Norske annoncører tør hvor danske tøver
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5629908.ece/ALTERNATES/schema-16_9/norske%2520kr.jpg)
Det norske mediemarked er i langt bedre form end det danske. Reklamekøberne fra de norske mediabureauer har brugt 4,6 pct. flere penge på annoncering i år end i 2012, om end væksten er aftagende hen over foråret, viser nyeste reklamedata fra Mediebyråforeningen. Maj-tallene viste isoleret set en svagere udvikling end de forgående måneder, skriver kampanje.com
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Estimat: Annoncedyk på 750 mio. i år
For abonnenter
Q1: Dagblade bløder annoncer
For abonnenter