Global: Norske annoncører tør hvor danske tøver

Norsk reklamemarked har det langt bedre end det danske, Google-mand lægger MTG's digitale kurs, og Obama blev klippet ud af ny tv-serie.

Det norske mediemarked er i langt bedre form end det danske.  Reklamekøberne fra de norske mediabureauer har brugt 4,6 pct. flere penge på annoncering i år end i 2012, om end væksten er aftagende hen over foråret,  viser nyeste reklamedata fra Mediebyråforeningen. Maj-tallene viste isoleret set en svagere udvikling end de forgående måneder,  skriver kampanje.com

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Relaterede artikler

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også